رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر يزد:

مصوبات شوراي شهر يزد مورد بي‌اعتنايي قرار گرفته است

یزدفردا: رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر يزد از بي‌توجهي شهردار يزد نسبت به مصوبات نمايندگان مردم در شورا انتقاد كرد.

ناصر پارساييان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا  اظهار داشت: تعامل اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد و دلايل طرح سئوالات كه توسط اعضاي شورا مطرح شد تنها به دليل عدم رعايت بعضي از ضوابط و مقررات توسط شهردار و بي‌دقتي در مديريت مجموعه شهرداري و عدم نظارت دقيق بر عملكرد پرسنل زير مجموعه و در نهايت عدم توجه كامل به سياست‌ها و مصوبات شوراي اسلامي شهر يزد است.
وي با اشاره به تخلفات عديده‌اي كه توسط شهردار يزد صورت گرفته است، بيان داشت: گوشه‌اي كوچك از اين تخلفات و بي‌اعتنايي‌ها در قالب سئوال از سوي تني چند از اعضاي شوراي شهر، تقديم رئيس اين شورا شده است.
پارساييان عنوان كرد: طرح سئوال از عملكرد شهردار يكي از اختيارات قانوني شوراهاست كه در قانون تشكيلات از جمله وظايف شورا براي حفظ منافع شهروندان پيش‌بيني شده است.
وي خاطرنشان كرد: در راستاي حل مشكلات روزمره همشهريان و مشكلات شهر يزد، مصوباتي توسط اعضاي شورا نيز در اين ارتباط استخراج شده و مصوب شده است و به شهردار در راستاي اجرا ابلاغ شده اما متاسفانه توجهي براي اين مصوبات صورت نگرفته است.
پارساييان تاكيد كرد: ضروري است كه اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد كه مدافع شهردار هستند، پس از بررسي مشكلات و پاسخ شهردار به سئوالات مطرح شده با رعايت انصاف و حفظ حق و حقوق شهروندان يزدي نه جانبداري و حفظ منافع در راستاي قانون گام بردارند.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر يزد خطاب به شهروندان يزدي گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد بر خود مكلف مي‌دانند به پاس حمايت و اعتماد شما همشهريان و انتخابشان به عنوان نماينده شما در شورا براي حفظ و آباداني و جلوگيري از حيف و ميل اموال بيت‌المال با تمام وجود در حفظ راي اعتماد شما بكوشند و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنند و طرح سئوالات از شهردار يزد در همين راستا بوده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا